DISLÈXIA: UNA VISIÓ INCLUSIVA

cartell_jornada_dislexia_27_10_18_baixa_resolucio
AUDITORI DEL CENTRE DE CULTURES I COOPERACIÓ TRANSFONTERERA / CAMPUS DE CAPPONT / UNIVERSITAT DE LLEIDA /

DISLÈXIA: UNA VISIÓ INCLUSIVA

L’Equip ICE – Dislèxia organitza la primera Trobada Pedagògica DISLEXIA:UNS VISIÓ INCLUSIVA amb l’objectiu principal d’oferir models i recursos educatius a tots les professionals de l’educació que atenen infants dislèxics.

La formació no només està pensada per a docents, també va dirigida a les famílies d’aquests infants que necessiten eines per poder fer un bon acompanyament als seus fills i filles. Un acompanyament emocional imprescindible que s’acaba reflectint en els seus resultats educatius. Uns resultat educatius que milloren si aconseguim una visió inclusiva de l’aprenentatge.

Aquesta mirada inclusiva està representada a la jornada per les experiències de centres educatius que fan una aposta ferma per la personalització de l’aprenentatge.

Materials uilitzats en la jornada:

-Presentació de la Dra Montse Esquerda

- ITINERARIS PERSONALS D’APRENENTATGE