Curs Acompanyament Emocional per a Famílies i Alumnat

smile

La Fundació Universitat de Lleida presenta el curs Acompanyament Emocional per a Famílies i Alumnat, que es realitzarà a la Universitat de Lleida els dies 15 i 16 de juliol de 2020.

El seu objectiu principal és millorar les competències emocionals per contribuir al benestar personal i social. La metodologia combinarà explicacions teòriques amb activitats pràctiques i el curs està reconegut com a hores de formació pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El curs serà impartit per la Dra. Gemma Filella, professora de la Universitat de Lleida i coordinadora del màster en Intel·ligència emocional a les organitzacions.

Dades d'agenda:

• Dies: 15 i 16 de juliol de 2020
  • Horari: de 9h. a 14h.
  • Durada: 10 hores
  • Modalitat: Presencial
  • Lloc: Aula 3.11 - Edifici Polivalent - Campus de Cappont - Universitat de Lleida (C/Jaume II, 71 - 25001, Lleida).
  • Places: 20 (per la realització del curs serà necessari que hi hagi matriculades 10 persones
  • Preu: 25,00 euros

Matriculació del curs

La matriculació del curs és online i es pot realitzar fins al 10 de juliol.

Podeu fer click aquí o copiar el següent enllaç:

Objectius del Curs:

• Comprendre la importància de les emocions
  • Adquirir un millor coneixement de les pròpies emocions
  • Identificar les emocions dels altres
  • Controlar les pròpies emocions i les dels altres
  • Generar emocions positives
  • Prendre consciència de la importància de tenir una autoestima adequada
  • Desenvolupar la comunicació assertiva
  • Aprendre a prendre decisions
  • Adoptar una actitud positiva davant la vida
  • Aprendre a fluir

Continguts:

• Resolució positiva de conflictes
  • Consciència emocional
  • Adquirir un millor coneixement de les pròpies emocions; identificar les emocions dels altres
  • Regulació emocional
  • Desenvolupar l’habilitat de regular les pròpies emocions; prevenir els efectes perjudicials de les emocions negatives; desenvolupar l’habilitat per generar emocions positives
  • Autonomia emocional
  • Aconseguir una autoestima equilibrada, autoconfiança, automotivació, autoeficàcia
  • Competència social
  • Mantenir relacions interpersonals satisfactòries
  • Benestar subjectiu/ Habilitats de vida
  • Establir una relació intrapersonal satisfactòria.
  • Capacitat de fluir