Concurs "Fem matemàtiques"

learn-2405206_960_720

Un curs més, l'Equip ICE de Matemàtiques - Lleimat organitza el concurs de matemàtiques Fem Matemàtiques adreçat a alumnes de sisè de primària i de primer i segon d’ESO. Es tracta d'una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya.

La FEEMCAT, amb el suport del Departament d’Educació, organitza anualment aquesta activitat, que està adreçada a tots els alumnes de sisè de Primària i de primer i de segon d’ESO dels centres escolars de Catalunya.

Fem matemàtiques s’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases.

• Primera fase: Es realitza als centres docents
  • Segona fase , enguany serà el dia 24 de març a la UdL (Universitat de Lleida) i  es desenvoluparà en dues parts:
    • La primera és una prova individual. Els alumnes amb una millor puntuació participaran a la tercera fase o final de Catalunya;
    • La segona part és lúdica, no classificatòria.
  • Tercera fase o fase final:  S’estructura com una jornada matemàtica amb un component lúdic. Enguany es farà a Platja d’Aro durant el mes de maig

A més, aquest concurs mostra, als professors i professores, moltes activitats lligades a l’entorn i problemes adequats per treballar estratègies i desenvolupar actituds positives envers d’aquesta disciplina.

Informació i inscripcions a la web: fm.feemcat.org.

Termini d'inscripcions: Oberta fins al 15 de desembre

Per a qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb el coordinador de les terres de Lleida Joan Folguera jfolgue2@xtec.cat