Cicle de propostes formatives Grau d'Educació Primària – Dual

thecolorlab The-Color-Lab treballant amb retroprojectors

Com cada final de trimestre, el grau d'Educació Primària - Dual organitza un cicle de propostes formatives per avaluar i conversar sobre com ha anat el curs, a partir del diàleg i de l'organització de tallers. El proper dijous 22 de juny, tindrà lloc la tercera sessió de propostes d'aquest curs 2016-2017. La jornada durarà tot el matí, i tindrà lloc al Campus de Cappont de la Universitat de Lleida.

Durant el matí passarà per la Universitat la Nélida Zaitegui, Presidenta del Consell Escolar del País Basc, Vicepresidenta de l’Associació “CONVIVES” i inspectora jubilada del Departament d’Educació del Govern Basc. Després de la pausa per esmorzar, tindrà lloc una tertúlia on es parlarà dels reptes en la formació de mestres. Els participants d'aquesta tertúlia podran exposar les seves preguntes i propostes via Whatsapp.

Aquest any, i per segon cop consecutiu, s'ha organitzat el Concurs de Microrelats "Vet aquí que l'aprenent...". Aquest curs està dirigit als tutors i tutores i als coordinadors/es del GEP-Dual. Es tracta de fer un "microrelat", extreure el millor d'aquest curs fent de tutor/a i explicar-ho en 280 caràcters. Una manera breu i fresca de mostrar tota la teranyina d'emocions, sentiments i vincles que es teixeixen. Entre totes les propostes rebudes s'escolliran tres "microrelats" que seran premiats. Els guanyadors/es rebran el premi el dia 22 de juny.

Per acabar la jornada, The-Color-Lab farà una demostració Xpress i participativa de recursos i llenguatges visuals. A partir de retroprojectors, treballaran amb ombres en moviment, i jugaran amb la llum, l'opacitat i la translucidesa. La música també tindrà un paper molt important en aquesta part final de la jornada.

Per consultar tot el programa de la jornada pots clicar en aquest enllaç.

Què farem?