Cicle de conferències. La dislèxia: apliquem les evidències a l'aula

Facultat de Ciències de l'Educació (Av. de l'Estudi General, 4. Campus de Cappont)

Cicle de conferències La dislèxia: apliquem les evidències a l'aula

Descripció de l'activitat:

Aquest taller sobre la dislèxia pensat per a Primària i Secundària, és un Cicle de conferències organitzat per l'Equip ICE de Dislèxia de la UdL.

El cicle té una durada de 15 hores i es farà a la Facultat de Ciències de l'Educació, al Campus de Cappont de la Universitat de Lleida. Comença el 27 de gener i acaba el 26 de febrer, amb un total de 5 sessions.

L'objectiu de l'activitat de formació és promoure la reflexió i l'anàlisi entorn de la dislèxia, aplicant els coneixements a les diferents matèries i parlant sobre la seva detecció i mesures concretes a l'educació primària i a l'educació secundària.

Continguts i ponents:

- La neurociència i la dislèxia, sessió inaugural i taula rodona a càrrec d'Ester Desfilis.

- Dislèxia: anglès per a tothom, a càrrec de Laura Paga.

- Dislèxia: matemàtiques per a tothom, a càrrec d'Irene Mayoral i Joan Folguera.

- Dislèxia: música per a tothom, a càrrec d'Estefania Bellmunt.

- Detecció i mesures universals a l'educació primària i secundària, a càrrec de Joan Argilés, Maite Martí i Roser Vianya.

Calendari de sessions:

1 Dilluns 27/01/2020 Inici 18:00h Final 20:00h
2 Divendres 31/01/2020 Inici 18:00h Final 20:00h
3 Dimarts 11/02/2020 Inici 18:00h Final 20:00h
4 Dissabte 15/02/2020 Inici 10:00h Final 12:00h
5 Dimecres 26/02/2020 Inici 18:00h Final 20:00h

Cartell:

Feu click aquí per descarregar el cartel.

Inscripció i persona de contacte

Fotografies de les sessions:

- Sessió inaugural "La neurociència i la dislèxia" a càrrec d'Ester Desfilis.

- "Dislèxia: anglès per a tothom", a càrrec de Laura Paga.

"Dislèxia: matemàtiques per a tothom", a càrrec d'Irene Mayoral i Joan Folguera.

- "Dislèxia: música per a tothom", a càrrec d'Estefania Bellmunt.

- "Detecció i mesures universals a l'educació primària i secundària", a càrrec de Joan Argilés, Maite Martí i Roser Vianya