Art, cristalls i ciència, a la jornada final del Concurs de Cristal·lització a l’Escola 2017

cristalitzacio

Una pinzellada cristal·logràfica sobre la pintura modernista de Xavier Gosé, una ruta d’inspiració pirata sobre el món dels cristalls i una aproximació a la teoria dels colors són els treballs reconeguts amb el primer premi de la final del VI Concurs de Cristal·lització a l’Escola, que va tenir lloc el divendres 19 de maig al CosmoCaixa, museu de la Fundació Bancària la Caixa.

Uns 1.500 alumnes d’una cinquantena de centres de tot Catalunya han participat en l’edició d’enguany del Concurs de Cristal·lització a l’Escola, un certamen dirigit a professors i alumnes de segon cicle d’ESO i de batxillerat per potenciar les vocacions científiques mitjançant experiments atractius del món de la cristal·lització.

Pots saber-ne més i saber els premiats de la jornada llegint la notícia que la Universitat de Barcelona ha publicat al seu web.