Aplicació de tecnologies favorables a l'aula: impressió en 3D

D8EarGHWkAAGdUv Imatge proporcionada per Enric Bolaño (@EnricBolano)
Adreça:

Institut TorreVicens, Lleida

Finalització:

L'Equip ICE de STEAM, juntament amb l'Equip ICE de Tecnologia, Programació i Robòtica, van realitzar un taller el darrer 22 de maig a l'institut TorreVicens. Aquest taller forma part del projecte Aplicació de tecnologies favorables a l'aula: impressió en 3D i Disseny i creació amb Snap.

La primera part consisteix en el disseny d'un projecte d'impressió 3D i fabricació digital amb Tinkercad, dirigida a professors STEAM. En total són 4 hores de formació i 2 hores d'elaboració de projecte, que es complementen amb la sessió del 5 de juny. La formació és impartida per Enric Bolaño, mentre l'elaboració és supervisada i assessorada per Antoni Martín (professor de l'equip).

La segona part d'aquesta formació tindrà lloc el proper curs 2019-2020, entre els mesos d'octubre i novembre.