Actualització en didàctica de la llengua i literatura castellanes

Estrategias de gamificaciónpara el aula de lengua y literatura_page-0001

INTRODUCCIÓ:

L'Equip ICE de Llengua i literatura castellanes Secundària-Universitat organitza per a aquest curs un programa d’activitats dirigides a presentar dinàmiques de treball i iniciatives innovadores vinculades amb la pràctica docent diària i amb la normativa vigent que regula la nostra feina al professorat de la matèria de Llengua castellana i literatura de secundària i batxillerat així com al professorat de l’Àmbit lingüístic i altres àmbits que puguin treure profit de les propostes metodològiques exposades.

OBJECTIU:

Divulgar continguts i metodologies didàctiques innovadores.

PROGRAMA DE TOTES LES SESSIONS DE FORMACIÓ:

Octubre 2020

1. Sheila Queralt: Tus palabras dejan rastro. Introducción a la lingüística forense (2 hores). Dilluns 19 d’octubre a les 18.00h: Cartell de la sessió

Crònica de la sessió:

• LA CRÒNICA

Llegeix el que diuen als mitjans:

REVISTA ARCHILETRAS

• LA MANYANA

• LA MANYANA en PDF

2. Germán Cánovas: Proyectos de gamificación para el desarrollo de la expresión escrita (2 hores) Dijous 29 d’octubre a les 18.00h: Cartell de la sessió

Gener-Abril 2021

3. Mamen Horno Chéliz, de la Universidad de Zaragoza, membre fundador de GrOC, coordinadora EBAU Aragó: Beneficios de cómo tratar la ambigüedad sintáctica en clase de lengua. Dijous 25 de febrer a les 18.00h

4. Maria Bañeras Carrió, Presentación del manual de lengua castellana de 2º de bachillerato (Editorial Vicens Vives) con terminología actualizada a la Nueva gramática y las PAU. Pendent de calendaritzar.

5. Activitat conjunta amb l’Equip ICE de Llengua i literatura catalanes (per determinar). Pendent de calendaritzar.

6. Estrella Montolío: Cosas que pasan cuando conversamos. Pendent de calendaritzar

ACCÉS A LES SESSIONS VIRTUALS

Totes les activitats es realitzaran en línia en el següent enllaç:

Per inscriure't en aquesta formació, clica en els enllaços següents (fins al dia 18 d'octubre):

Inscripció per a persones amb correu XTEC

Inscripció per a persones sense correu XTEC