5 mirades al voltant de la segregació escolar a Lleida

CARTELL GENERAL

Descripció:

La Regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Lleida, juntament amb el Departament d'Educació proposen un pla formatiu d'acompanyament al Pacte local de prevenció de la segregació escolar.

La formació consta de 5 sessions de dues hores que podran ser Online. Està previst que es facin al llarg del curs 21-22.

Destinataris:

S'adreça a inspeccions, direccions, centres educatius, EAPS, ELICS, treballadores de l'Ajuntament i altres persones a títol individual i estudiants que hi puguin tenir interès.

Dades d'agenda:

Sessió 1: El dret a l'educació l'any 2021 - 19 d'octubre a les 18h, a càrrec de Josep Maria Serra i Rafa Allepuz.

Sessió 2: Què és la segregació escolar i com evitar-la? - 23 de novembre a les 18h, a càrrec de Xavier Bonal.

Sessió 3: L'acollida al centre i la gestió de l'aporofòbia dins de la comunitat educativa (gener)

Sessió 4: La tria d'una escola. Experiències d'èxit (febrer)

Sessió 5: El pacte local per a la prevenció de la segregació escolar a Lleida (maig)

Vídeos i materials de les sessions:  https://educacio.paeria.cat/pacte-local