3a convocatòria dels premis Almia Educativa

Si sou estudiants de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius i esteu interessats amb la temàtica de les energies renovables, aquest es el vostre premi.

Captura de pantalla 2021-02-08 114809

INTRODUCCIÓ

L’Ajuntament d’Almatret, sota el paraigua del projecte ALMIA i amb la col·laboració del grup ICE Almia educativa, llença la 3a convocatòria dels premis Almia Educativa amb la intenció de difondre el gust per la investigació i la recerca i promoure l’esperit creatiu dels nostres joves, així com seguir mantenint i estimulant la innovació sobre l’energia, concretament les energies renovables.

Us convidem a què, en grup o sols, elaboreu un projecte, un prototip o un estudi de recerca, sempre dins la temàtica de les energies netes.

Data límit per a presentar els projectes: 30 d’abril de 2021

Adreça d'entrega dels projectes: almia@almatret.cat

Contacte per resoldre dubtes: almia@almatret.cat

L’entrega de premis es farà a l’ajuntament d’Almatret. La data es determinarà i s’anunciarà amb antelació.

Més informació a www.almiaenergy.com//iii-premis.

Consulteu les BASES DE LA CONVOCATORIA

Consulteu el CARTELL