1a Jornada "Mindfulness i educació"

Lloc:
Sala de Graus de la Facultat d'Edudació, Psicologia i Treball Social
Adreça:

Av. Estudi General, 4

Campus de Cappont

Preu:
mindfulness

El proper dimecres 28 de juny, tindrà lloc al Campus de Cappont de la Universitat de Lleida la 1a Jornada "Mindfulness i educació", promoguda per l'Equip ICE "Mindfulness i educació".

Aquesta primera jornada és un punt de partença per tal d'ajudar a difondre l'estat de la qüestió del mindfulness en l'àmbit de l'educació formal, a fi d'aconseguir que els beneficis de l'atenció plena arribin als infants en edats primerenques i que el professorat des de l'autocura personal pugui integrar el mindfulness en la pràctica diària amb els infants i adolescents.

L'objectiu d'aquesta jornada és donar a conèixer la potencialitat del mindfulness en l’àmbit educatiu, sensibilitzant sobre l’aplicació de l’atenció plena o mindfulness als centres i a la comunitat educativa. A més, tenir una primera aproximació pràctica a l’experiència del mindfulness, intercanviar coneixements entre els centres educatius que han començat a aplicar programes de mindfulness.

Durant tot el dia es podrà assistir a xerrades, estudis pràctics i posades en comú de diferents experiències i estudis. Pots consultar el programa de tota la jornada clicant aquí.

Et pots inscriure clicant en aquest enllaç.

Descarrega't aquí el programa

Què farem?