"Me'n contes un de ciència?", els premiats

Descarregar Pdf

El concurs de relats curts que des de fa tres anys convoca l'ICE-UdL i el vicerectorat d'Estudiantat amb motiu de la celebració de la Setmana de la Ciència, ja té guanyadors. El Saló Víctor Siurana va acollir el lliurament dels premis de "Me'n contes un de ciència?" que, per primer cop, ha inclòs una categoria en llengua castellana i una en occitana, a més de la de llengua catalana. Aquesta categoria és la que més originals ha rebut, gairebé una norantena, seguida dels més de 50 alumnes que han participat en la de castellà. Quant a l'aranès, s'han presentat al certamen una vintena d'estudiants de primària i de secundària.

En aquest enllaç pots consultar les fotografies que es van realitzar durant l'acte d'entrega de premis.