XI JORNADA DE RECERCA

COLOR-Jornada-de-R-de-recerca-2017.png_303774430

Com cada any, l'ICE de la UdL organitza la Jornada de Recerca, per tal que l'alumnat de 2n de Batxillerat pugui presentar en públic els millors Treballs de Recerca que s'han elaborat en els centres de Secundària de les Terres de Lleida.

En aquesta jornada, els i les alumnes de 1r de batxillerat, que ja comencen a plantejar-se el tema i la metodologia del seu propi treball, poden inspirar-se i prendre model de les explicacions que reben per part dels seus companys. Es tracta, doncs, d'un aprenentatge entre iguals que s'estructura i s'ordena al llarg d'un matí de convivència i treball.

A continuació es descriuen alguns aspectes de l'estructura i l'organització per a l'edició d'aquest curs:

• Data de la Jornada: 1 de febrer de 2018
  • Espai per a les exposicions: Edifici Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera i l'Edifici de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, del campus de Cappont de la UdL.
  • Àmbits de recerca en què s'agruparan les presentacions dels treballs de 2n de Batxillerat:

1. Àmbit de les Humanitats i de la Comunicació

2. Àmbit de Ciències Socials

3. Àmbit Científic, Tecnològic i de les Matemàtiques

4. Àmbit de Ciències Mèdiques i de la Salut

5. Àmbit de l'Expressió artística / Àmbit de l'Esport

Descripció de cada treball presentat

Enllaços informatius

Galeries fotogràfiques

Galeria 1

Galeria 2

Per tal d'ajudar a l'organització d'aquesta activitat, tant als centres com a les persones que hi han d'intervenir, podeu llegir les següents orientacions:

Per a qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb nosaltres:

Si voleu participar com a centre, en la XI Jornada de Recerca, ja sigui com a assistents (1r de BTX) o com a ponents (2n de BTX) podeu omplir el següent Formulari d'Inscripció, fins al 20 de gener de 2018, com a màxim.