Mini Mercats de Tecnologia a Tremp i a la Seu d'Urgell

IMG_20170404_121138567

La primera setmana del mes d'abril es van organitzar dos tallers en el marc de la prèvia del Mercat de Tecnologia. Aquestes dues jornades van tenir lloc a Tremp, el 4 d'abril, i a La Seu d'Urgell, el 5 d'abril. Aquestes xerrades-tallers es van desenvolupar als respectius instituts.

Professors i professores de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van ser els encarregats de dur a terme aquests tallers, que van girar entorn de les possibilitats que ens poden oferir l'ús i la interacció amb els drons o amb els biosensors. A més, després de la xerrada, els alumnes de secundària de l'INS Brudieu de la Seu d'Urgell i de l'INS de Tremps van poder provar i manipular els aparells que es van utilitzar durant el taller.

Totes aquetes activitats formen part dels preparatius del Mercat de Tecnologia, que se celebrarà a la Universitat de Lleida el dia 10 de maig. Podeu veure totes les activitats i tallers que s'aniran realitzant al seu web.