Jornada INspiracy Lleida

0. portada INSPIRACY

PRESENTACIÓ

L’IRBLleida és l’Institut de Recerca Biomèdica de les Terres de Lleida. Una institució que proporciona un entorn científic únic, amb una combinació de grups de recerca de prestigi, plataformes científiques de darrera generació, i personal de gestió altament especialitzat. Estem ubicats a la capital de Ponent, al costat de l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida.

L’educació científica és un dels pilars fonamentals per fer que futurs i futures responsables de la recerca (investigadors/investigadores i societat civil) tinguin les eines adequades per tal de poder prendre les millors decisions possibles.

Per tant, l’educació científica és un objectiu comú dels centres educatius i de l’IRBLleida.

Per aquest motiu, el 25 de març es va organitzar el primer INspiracy Lleida, dirigit a estudiantat de 1r de Batxillerat. Va ser una jornada amb xerrades sobre recerca científica, on el personal investigador en formació o personal postdoctoral junior van interpel·lar els més joves i van despertar el seu amor per la ciència..

Podeu veure l'INspiracy Lleida  en el canal de YouTube:

Dades d'agenda:

Data:  25 de març de 2022

Lloc: Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (Campus de Cappont de la UdL)

Horari: de 9.00 a 14.00 hores.

Modalitat: Serà una jornada presencial (fins a omplir l'aforament de la sala)

Enregistrament:  https://www.youtube.com/watch?v=XFiJwD1xx-Y

Programa de la Jornada