Informació Campus Jove 2017-2018

Les activitats del Campus Jove Itinera es desenvoluparan al llarg de tres setmanes:

• Primera setmana: Del 25 del 29 de juny
  • Segona setmana: Del 2 al 6 de juliol
  • Tercera setmana: Del 9 al 13 de juliol

Cada curs tindrà una durada de 20 hores, repartides al llarg d'una setmana, en horari de 9.30 h a 14 h. El preu és de 30 €/curs.

En el llistat que hi ha més endavant s'hi indica el lloc concret on es desenvoluparà cada curs, que habitualment serà en el Campus Universitari de Cappont i en el Campus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA).

Cada curs està pensat per respondre a uns determinats nivells de coneixement. Per aquest motiu, els alumnes que poden apuntar-se són de 3r i 4t d'ESO, els dos cursos de Batxillerat i del Cicle Formatiu de Grau Superior. Per veure quin és el nivell recomanat per a cada curs, cal que consulteu les taules que hi ha a continuació.

Per inscriure-us al Campus Jove Itinera, cal omplir la fitxa que s'obre en clicar la paraula "Inscripció" a cada un dels cursos. Hi ha temps durant tot el mes de maig.

En cas de ser menor d'edat:

• La fitxa d'inscripció l'ha d'omplir el pare, mare o tutor legal.
  • Caldrà omplir i signar el full de l'autorització paterna/materna que es pot descarregar en aquest enllaç i fer-lo arribar personalment a l'Institut de Ciències de l'Educació de la UdL (C/ Jaume II, 71). També el podeu enviar escanejat al correu electrònic ice@ice.udl.cat

Informació Resum:

Nivell dels cursos:   3r, 4t d'ESO; 1r i 2n de Batxillerat; CFGS
Campus on es realitzaran:  Campus de Cappont i ETSEA
Dates del Campus Jove: Del 25 de juny al 13 de juliol
Horari:  De dilluns a divendres, de 9.30h a 14h
Preu: 30 € per curs
Termini d'inscripció: Del 3 al 31 de maig
Menors d'edat:  Cal adjuntar-hi l'autorització paterna/materna

Cursos Campus Jove

Fotos Campus Jove