Partner FP

laptop-1071781_960_720
Contacte:
Telèfon:
Email: joantfort@geosoc.udl.cat (Joan Tahull)
Finalització:

Partner per a Formació Professional

En la Formació Professional, cal enfocar l'aprenentatge a partir de projectes complexos, perquè així és com sol esdevenir en el món laboral, a partir de l'especialització d'algunes empreses i sectors capdavanters.

Per treballar en un projecte complex, es requereix l'aportació de moltes persones i institucions diverses, amb punts de vista diversificats i amb recursos que, sovint, no es troben en els instituts on s'imparteix la Formació Professional.

Amb la voluntat de donar oportunitats als nois i noies que cursen certes especialitats de la FP, la Universitat de Lleida ha ofert l'assessorament i equipaments per ajudar a fer possible aquesta idea de l'aprenentatge basat en projectes. D'aquesta manera, els centres que s'hi acullen tenen l'oportunitat de posar el seu alumnat en relació amb els centres de recerca de la Universitat i crear vincles i sinegres positives entre ambdues institucions.

El projecte que desenvolupa l'INS Torrevicens, amb l'ajuda de la Dra. Teresa Capell d'ETSEA, que pretén desenvolupar precediments d'anàlisi de l’ADN.

D’altra banda, l'INS Ronda, assessorats per la Dra. Paquita Sanvicens, assessorarà en la realització de la matèria de projectes, mitjaçant la recerca d'informació, anàlisi i tractament de dades, com per exemple la normativa APA.

També comptarem amb el Dr. José Alonso, professor de la Facultat de Dret, Economia i Turisme i de la Càtedra d'Emprenedoria liderarà un projecte d'emprenedoria a l'INS Mollerussa.