Abrazar la diversidad: Un responsabilidad educativa

Av. Jaume II, 67 Lleida

Finalització:

Abrazar la diversidad: Un responsabilidad educativa

Abrazar la diversidad: Un responsabilidad educativa és una proposta formativa sobre diversitat sexual, familiar i d’identitat de gènere en contextos educatius.

Es tracta d’una jornada de 12 hores, el dies 9 i 10 de novembre y va dirigida a equips directius, professorat, orientadors, serveis educatius i docents de totes les etapes educatives.

La jornada que es celebra a la Universitat de Lleida amb la col·laboració de l’Institut de Ciències de l’Educació forma part de les accions formatives dissenyades pel Grupo de Investigación “Antropología, Diversidad y Convivencia” de la Universidad Complutense de Madrid i tenen l’objectiu de combatre l’assetjament homofòbic i transfòbic als centres educatius.

Formació basada en la guia “Abrazar la diversidad: propuesta para una educación libre de acoso homofóbico y transfóbico”.

Organitza la Subdirección General para la Igualdad de Trato y la No Discriminación de la Dirección General para la Igualdad de Trato y Diversidad.

Certifica el Ministerio de Educación y Fomración Profesional.

DATA Divendres 9 i dissabte 10 de novembre de 2018
HORARI Divendres de 16:00 a 20:30 / Dissabte de 10:00 a 19:00
LLOC

Divendres a la Sala de Videoconferències del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera . Campus de Cappont UdL Av. Jaume II, 67 Lleida