XI Jornades d'innovació en les metodologies emocionals en temps de pandèmia.

leader-2206099_1920

INTRODUCCIÓ:

Des de l´Institut de Ciències de l´Educació de la Udl i des de l´Equip ICE de FOL Secundària-Universitat us convidem a viure una nova experiència d’aprenentatge de noves metodologies emocionals amb dues professores de Formació i Orientació Laboral proactives, emprenedores i molt actives a les xarxes.

L´Inma Aparici amb el seu taller “ Contant i colorejant el món laboral” fent-vos veure com al creativitat afecta tot el món laboral.

I la Marly Cordones amb el seu Projecte Innovador a la Comunitat Valenciana  amb el seu taller: “El moviment postural i emocional és prevenció”. (Per gaudir plenament del taller es requereix estar en un espai que permeti la mobilitat i l’ús d’una estoreta).

La gestió de les emocions en temps de pandèmia, com l´actual, és una gran tasca dels docents i la seva mirada al món fa que les emocions aflorin.

A QUI S'ADREÇA?

A professors/es d´educació secundària principalment i, especialment, als professors/es de Formació i Orientació Laboral de Formació Professional

Dissabte 21 de novembre de 2020

XI JORNADES D´INNOVACIÓ EN LES METODOLOGIES EMOCIONALS EN TEMPS DE PANDÈMIA

9: 30 Presentacions

9:50  Taller: “Contant i colorejant el món laboral" a càrrec de la Sra. Inma Aparici.

11:20 Pausa

11:35 Taller "El movimiento postural y emocional es prevención" a càrrec de la Sra. Marly Cordones

13: 05 Debat.

13:30 Cloenda

DADES D'AGENDA

Dia: 21 de novembre

Horari: De 9:30 a 13:30 amb una pausa de 11:20 a 11:35

Seguiment virtual: L'enllaç s'enviarà a les persones inscrites

INSCRIPCIÓ

CERTIFICACIÓ

• Certificat d’assistència amb la participació al 80% de les sessions
  • Activitat reconeguda pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a través de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdL.

Descarrega’t EL CARTELL

• Aquesta activitat forma part de les actuacions destinades a la formació, perfeccionament mobilitat del professorat de formació professional, finançades pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i cofinançades pel Fons Social Europeu, per la qual cosa es farà constar aquest finançament en les actuacions que se’n derivin.

Video 1. Taller “Contant i colorejant el món laboral".

Video 2. Taller "El movimiento postural y emocional es prevención".