VI CONGRESSVS DISCIPVLORUM LINGVAE LATINAE de 4t ESO a IESSO (Guissona)

alia lingua, alia visio vitae (2)

PRESENTACIÓ

El grup de docents que formem part de l’Equip ICE de Clàssiques hem organitzat el VI CONGRESSVS DISCIPVLORUM LINGVAE LATINAE de 4t ESO a IESSO (Guissona).

Després de dos anys sense poder-lo celebrar, creiem que, amb les mesures sanitàries oportunes, podrem tornar a gaudir d’un matí descobrint l’ antiga ciutat de Iesso i realitzant tallers de cultura romana.

A més, aquesta trobada té també com a objectiu crear lligams entre alumnat i professorat de llatí, mentre compartim una experiència que creiem molt engrescadora i gratificant.

TROBADA A IESSO

Es tracta d’arribar al major nombre de centres de les terres de Lleida i fer d’aquesta manera que aquest projecte pugui tenir un ressò important en les nostres contrades; que ens faci sentir que el llatí és viu i que les persones que l’ estudiem i l’ensenyem ens sentim orgullosos de fer-ho.

Per aquest motiu, us proposem participar en aquesta trobada d’alumnes de llatí de 4t ESO, que es realitzarà a Guissona (museu, Parc arqueològic, carrers de la ciutat,...) el dijous 28 d’abril de 2022 i que fem tot el possible perquè aquest projecte es pugui dur a terme amb el màxim d’èxit i la màxima seguretat possibles.

PROGRAMA ORIENTATIU

08:00 - SORTIDA DES DELS INSTITUTS*
09:30 - 10:00 BENVINGUDA
10:00 - 11:30 TALLERS (UNGUENTA, SCRIPTORIUM, BULLA, INDUMENTARIA ) O GIMCANA al PARC ARQUEOLÒGIC
11:30 - 12:00 ESMORZAR
12:00 - 13:30 GIMCANA O TALLERS (Canvi d’ordre)
13:30 - COMIAT
14:00 - RETORN ALS INSTITUTS

*L’hora de sortida dependrà de la ruta dels autocars. Des de l’equip organitzem els autocars de manera que compartim despeses i resulta més econòmic.

Som conscients de la situació sanitària actual però també sabem que les activitats estan programades a l’aire lliure i que sobretot l’alumnat es mereix gaudir d’una trobada com les havíem celebrat abans de la pandèmia. Així que us animem a participar-hi!

INSCRIPCIONS TANCADES

Teniu temps fins al 3 de febrerUn cop feta la inscripció rebreu un mail de confirmació amb les primeres informacions.

Tot i que, fins que no tinguem la llista definitiva de participants no podem donar-vos el preu definitiu, seguint la línia de cursos anteriors el preu per alumne oscil·laria entre 10 i 15.

CARTELL DE LA JORNADA

ALBUM DE FOTOGRAFIES

Al nostre blog, hi trobareu tota la informació, imatges i vídeos d’altres edicions.

Us animem també a seguir-nos al nostre Instagram per estar al dia de totes les novetats

@iceclassiqueslleida

També pots visitar el nostre sites: