Ajornat - T'hi atreveixes? Activitat de l’Equip ICE d’Implementació i difusió de l’FP

Logo T'hi atreveixes

Descripció de l'activitat:

L’Equip ICE d’Implementació i difusió de l’FP organitza l'activitat T’hi atreveixes?, una activitat adreçada a estudiants de CFGM i CFGS. L’activitat, que es durà a terme el dia 17 d’abril de 2020 en el marc de la Fira de Formació i Treball de Lleida, comptarà amb la participació d’uns 80 estudiants de 7 instituts d’FP dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida:

• INS Caparrella (Lleida)
  • INS Josep Lladonosa (Lleida)
  • INS Torrevicens (Lleida)
  • INS Escola del Treball (Lleida)
  • INS Ronda (Lleida)
  • INS Alfons Costafreda (Tàrrega)
  • INS Josep Vallverdú (Les Borges Blanques

Funcionament de l'activitat:

L’activitat planteja als estudiants la resolució de quatre reptes reals directament proposats per empreses de diferents sectors i que tenen en comú la sostenibilitat econòmica, mediambiental i social.

Els estudiants treballen a partir de la metodologia del model de negoci scope que marca els passos a seguir per resoldre els reptes proposats. Els estudiants acaben exposant les seves conclusions amb el mètode elevator pich, unes conclusions que seran valorades per un jurat format per diferents membres entre el quals hi ha representants de les empreses implicades.

Igualment, a manera d’introducció a l’activitat, representants de l’empresa La Fageda amb seu a La Fageda d’en Jordà faran una presentació del seu model de negoci.