Taller "Recursos d'Informació Itinera"

IMG_5925

El pròxim 29 d'abril de 2021 es durà a terme el taller "Recursos d'Informació Itinera", a través de la plataforma de videoconferències de la UdL.

El taller començarà a les 16.00 hores, amb una petita introducció dels continguts que es tractaran. Seguidament, començarà el taller d’accés i ús d'informació des de la UdL a càrrec de les responsables de la Biblioteca de la UdL.

Els alumnes participants d'aquest taller seran alumnes de primer de batxillerat que participen al Projecte Itinera. La idea és que treballin amb els seus propis treballs de recerca i que, per tant, tota la formació adquirida els sigui de gran ajuda. El taller comptarà amb més de 100 alumnes que escoltaran atents les indicacions i estratègies per buscar informació per al seu TdR.

L'objectiu d'aquest taller és proporcionar eines d'accés a la bona informació i posar a disposició de l'alumne tots els recursos que la Universitat de Lleida pot oferir als estudiants.

Podeu consultar el programa aquí:

Contingut de la sessió (29 d'abril)

16:00-16:10

Presentació de la sessió de formació.

Accés a la informació des de la Biblioteca-UdL i carnet d'usuari

16:10-17:00

Cercar i localitzar informació: CercaTot, Catàleg Col·lectiu de les Universitats Catalanes (CCUC) i bases de dades.

Conèixer i utilitzar les biblioguies generals i especialitzades

Conèixer el Repositori Obert UdL, Recercat, Dialnet, Google acadèmic, etc.

Breu introducció a Mendeley

Accés a l'enregistrament de la sessió 2021,
a les biblioguies i a les sessions específiques per matèries

Històric:

Àlbum de fotografies de l'edició del juny 2018