Solaç

Organitza:
ICE
Finalització:

El 27 de novembre, el centre Solaç d’expressió artística va dur a terme un taller amb alumnes de primària mitjançant materials reciclats. Els nens i nenes van fer una creació única, van construir un vaixell amb una base de porex que es pot trobar en qualsevol embalatge i van incloure detalls amb taps de suro, tubs de paper de les caixes registradores i trossos de fusta. Tots els nens i nenes van poder personalitzar el seu vaixell pintant-lo amb retoladors de colors vistosos.

Una molt bona idea tenint en compte que s’acosta el Nadal i és un taller mitjançant material reciclat i que no costa diners. Així doncs, es relaciona el tema turisme i del transport amb la sostenibilitat, ja que és el tema principal de la Setmana de la Ciència.