Projecte Partner per a Formació Professional

Adreça:

INS Torrevicens, Lleida

El 26 de març de 2019, l'ICE de la UdL ha organitzat el projecte Partner per a Formació Professional. Dins aquest marc, el Grup de Biotecnologia vegetal d'ETSEA de la UdL ha anat al centre INS Torrevicens de Lleida per fer un assessorament als diferents equips de treball per tal d'ajudar-los a dur a terme el repte que els va ser proposat: clonar un gen. Amb aquest projecte es pretén que els alumnes de CFGS de laboratori clínic i biomèdic fessin un aprenentatge a partir de l'experiència i a la vegada s'apropessin al món de la recerca.

Dins el programa Partner FP els alumnes de CFGS de laboratori clínic i biomèdit de l'INS Torrevicens han anat al laboratori de la UdL i gràcies a l'assessorament del departament de biotecnologia vegetal d'ETSEA han realitzat una extracció d'ARN, que utilitzaran per aconseguir el seu repte: clonar un gen. Ara seguiran el procés de clonació a l'institut fins que arribin a la fase de transformació; llavors tornaran a la Universitat a realitzar-la.

Gràcies a aquest programa els alumnes han augmentat els seus coneixements a partir de l'experiència, les habilitats pràctiques, la seva autonomia, la curiositat cientítifica i l'anàlisi crític.