Presentació del Projecte Almia Educativa

Molins de vent

Què és Almia-Educativa?

L’Equip ICE ALMIA-Educativa forma part del projecte Almia, que neix amb l’esperit de donar a conèixer el model de gestió energètica del municipi d’Almatret. Es tracta d'un model que pretén esdevenir un referent en el sector de les energies renovables i la seva proximitat a la vida quotidiana del municipi.

Com és la Jornada Almia?

Consisteix en passar un dia diferent, on poder gaudir de l’entorn i aprendre. Es tracta d'una jornada sencera, de 9 a 17 h, i està organitzada conjuntament entre la Universitat de Lleida (Equip ICE ALMIA-EDUCATIVA, el  Grup de recerca EDO i GREIA) i l'Ajuntament d'Almatret

• Per tal de controlar l'aforament, és necessari que us inscriviu a l'activitat
  • Aquesta jornada és oberta a totes les persones que vulguin conèixer el Projecte ALMIA-Educativa i veure les possibilitats de la seva aplicació educativa amb l'alumnat.
  • Així mateix, és una bona oportunitat de conèixer el territori i les seves possibilitats.

Dades d'agenda:

Data: 15 de maig de 2021

Hora: de 9 a 17:00h

Lloc de trobada: Plaça del poble d'Almatret

Programa de la Jornada:  https://unidisc.csuc.cat/index.php/s/2Vbyo2oCcRORzSr

Equip ICE ALMIA-Educativa