Obertes les inscripcions per a la 2a edició de l'EduHack

Et pots preinscriure del 8 de maig al 4 de juny

eduhack

EduHack és una iniciativa del programa mSchools per connectar, inspirar i oferir les eines als directors i docents d’avui per a dissenyar nous models d’ensenyament i aprenentatge incorporant la tecnologia digital. Basat en els principis del design thinking aplicats a les competències i oportunitats del segle XXI, l’objectiu és plantejar reptes i desenvolupar solucions de forma creativa i col·laborativa.

El dia 20 febrer del 2016, va tenir lloc la jornada inicial de la 1a edició de l’EduHack, aplegant uns 400 participants d’arreu de Catalunya. Fruit d’aquesta jornada, van sorgir més de 60 propostes didàctiques que han anat evolucionant, algunes d’elles,  fins a convertir-se en experiències que s’han pilotat en alguns centres educatius de Catalunya durant aquest curs escolar.

Encetem ara la segona edició de l’EduHack. Et convidem a participar-hi. Trobaràs més informació al bloc de l’EduHack. Pots accedir a la preinscripció del 8 de maig al 4 de juny. Si ja tens una proposta, indica tota la informació al formulari per tal de poder-la compartir amb la resta de participants. Si no tens cap proposta, indica quins són els teus interessos. Recorda que totes les propostes han de quedar emmarcades en els objectius de desenvolupament sostenible del mil·leni.

T’informem que aquest formulari correspon a una preinscripció i que al mes de setembre hauràs de confirmar la teva participació realitzant la inscripció final on podràs consultar quines són les propostes presentades per afegir-te al grup o bé trobar participants amb interessos afins als teus i crear un nou grup.