Jornada Comunitats d'aprenentatge

canvas

A l'inici del curs escolar l'equip ICE de Comunitats d'Aprenentatge organitza una jornada de formació inicial dirigida a tots els claustres dels centres educatius que són Comunitat d'Aprenentatge a Lleida. En aquesta ocasió van convidar a la Raquel García i al Miguel Àngel Charneco, directora i cap d'estudis de l'Escola Joaquim Ruyra de l'Hospitalet de Llobregat. Durant la jornada ens van explicar el funcionament de l'escola i vam poder debatre sobre els factors que han facilitat el seu procés de transformació. La jornada es va convertir en un espai real d'intercanvi pedagògic, partint d'una realitat escolar semblant i molt propera, les mestres van participar expressant els seus dubtes i reflexionant sobre accions futures. Una jornada de treball intensa i molt productiva.

L'equip ICE de Comunitats d'Aprenentatge vol continuar treballant en aquesta línia, a partir de lectures dialògiques i visitant escoles que, en contextos semblants, aconsegueixen millorar la convivència i els seus resultats educatius.

Vegeu l'àlbum de fotos