Itinerari literari a l'Ivars de Maria Mercè Marçal

maria mercè marçal

Al llarg del passat curs, el Departament de Filologia Catalana i l'Equip ICE de Llengua i Literatura Catalanes va anar organitzant algunes actvitats d'actualització de didàctica de la literatura. Van ser unes trobades de professores i professors dels centres de Secundària i Batxillerat de les Terres de Lleida. L'experiència fou molt positiva i algunes d'aquestes activitats van servir per treballar-les amb l'alumnat de cada centre.

Aquest cop, amb l'inici del curs, volem tornar a sentir que anem juntes i junts en l'afany de compartir el gust per la literatura catalana, i per trobar maneres de motivar-ne l'ensenyament.

Amb aquesta intenció et convidem a recórrer els carrers d'Ivars d'Urgell mentre escoltem la veu de Maria Mercè Marçal. Es tracta d'un itinerari preparat, que seguirem de la mà de M. Josep Ardanuy. Creiem que pot ser un bon recurs per viure'l, posteriorment, amb els teus alumnes. Alhora, és una manera de mantenir viva la memòria de la Maria Mercè i d'apropiar-nos una mica més del seu llegat. En definitiva, volem viure junts aquesta experiència, que serà emotiva, en un ambient de cordialitat i de poesia.

T'hi apuntes? L'activitat és gratuïta i, si t'hi inscrius, més endavant et donarem informació sobre l'organització i t'enviarem els materials per a l'itinerari.

Les dades d'agenda són les següents:

Lloc: Ivars d'Urgell

Dia: 8 d'octubre de 2019

Horari:  de 17 a 19 h

Instruccions per a l'Activitat del dia 8 d'octubre de 2019

L'organització ha demanat que siguem molt puntuals (una mica abans de les 17 h). El lloc de trobada serà al poliesportiu d'Ivars, a la sortida del poble en direcció a Barbens, on podrem deixar els cotxes.

Si hi has d'anar des de Lleida, podem viatjar junts i compartir cotxe amb altres companys/es. El lloc de trobada serà a l'aparcament del Camp d'Esports, a les 16.15 h, des d'on sortirem cap a Ivars. Si vas dir que tenies places disponibles, comptem amb el teu cotxe.
Si hi has d'anar des d'altres comarques, quedem directament a Ivars, al lloc assenyalat anteriorment.

El primer punt de la ruta és a prop del poliesportiu, però si vols deixar el cotxe a l'altre costat de poble, al cementiri, és on acaba la ruta.