Inscripció

Perfil de l’estudiant:

El projecte Itinera està destinat a alumnat de primer curs de Batxillerat que està a punt de començar el procés de realització del seu treball de recerca.

Fora bo que l’alumnat que estigui interessat en participar en el projecte respongui a alguns dels següents ítems:

• Mostrar un cert grau d’inquietud en vers l’aprenentatge i el treball.
  • Estar disposat a seguir les indicacions del personal de la universitat en el cas que sigui necessari.
  • Tenir la ment oberta a noves propostes.
  • Mostrar motivació i implicació en la recerca i en la experimentació.
  • Conèixer el procés de treball de mètode científic.
  • Oferir un compromís de treball en vers la UdL i ell mateix en quant a la realització del Treball de recerca, terminis d’entrega, i altres.
  • Treballar i conèixer el tema del treball amb antelació i mostrar-se obert a documentar-se sobre el mateix i altres temàtiques que en puguin derivar.
  • Estar disposat escoltar i reflexionar sobre els consells i crítiques constructives fetes pel professorat tutor de la UdL en vers el treball, la metodologia o qualsevol aspecte relacionat amb el Treball de Recerca.

Procés d’inscripció:

1. Per realitzar la inscripció en el programa Itinera és necessari que la persona tutora i l’alumne/a complimentin conjuntament tots els camps indicats en el Formulari d’inscripció. Veureu que la darrera qüestió que cal introduir en el qüestionari és l’escrit de motivació que ha de redactar l’alumne/a.

2. Properament, després de la 2a avaluació, us demanarem l’expedient acadèmic de l’alumne/a i una carta d’aval de la persona tutora del centre de secundària.

3. Quan disposem de tota la informació, serà el moment de fer l’adjudicació de places. El criteri que se seguirà comptarà amb els següents indicadors:
    • El millor expedient acadèmic entre els candidats a un mateix tema de recerca
    • Les motivacions principals que el porten a sol·licitar la plaça en el projecte Itinera.
    • Formació complementària de l’estudiant relacionada amb el tema escollit.
  4. En aquesta edició, NO es podran proposar temes fora del llistat de temes oferts a Itinera des dels Departaments i Centres de la UdL.

5. Un cop adjudicades les places, l’ICE de la UdL publicarà en aquesta mateixa web el llistat de les persones seleccionades i s’iniciaran els contactes entre l’alumnat i el professorat tutor de Batxillerat, i el professorat assessor de la Universitat, per tal d’organitzar una primera trobada.

Terminis administratius:

• Termini d'inscripció: Del 6 al 24 de març de 2017