IV TROBADA PEDAGÒGICA "SENSE EMBUTS"

Eines per a docents: aules felices i claustres harmònics

Daniel-Gabarro-1
Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera
Adreça:

Av. Jaume II, 67

Campus de Cappont UdL

IV TROBADA PEDAGÒGICA "SENSE EMBUTS"

Ja tenim enllestida la IV Trobada Pedagògica "Sense Embuts". En aquesta edició ens hem marcat com a repte oferir-vos eines per a tranformar els vostres centres eductaius i convertir-los en escoles felices. Una mestra que és feliç a la seva aula fa que també ho siguin els seus alumnes, les famílies i els seus companys. La felicitat es contagia ràpidament d'unes persones a les altres i omple l'espai educatiu amb força anant més enllà de les parets del centre.

Com sempre, qui estableix les bases per a poder treballar i reflexionar durant tot el matí és en Daniel Gabarró. Ell encén la metxa i tot l'equip del Sense Embuts s'encarrega de mantenir-la ben viva fins al final de la jornada. En aquesta edició comptem a més a més, amb la col·laboració de l'Equip ICE Escolta'm i l'Equip ICE d'Educació i Mindfulness.

• Dia: dissabte 26 de gener de 2019
  • Lloc: Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera Campus de Cappont