III Jornada Batxibac a Lleida

Lloc:
Edifici Rectorat de la UdL

III Jornada Batxibac a Lleida

Com cada curs, arriba la Jornada Batxibac. Es tracta d'una trobada entre alumnes i professores interessades en la llengua francesa i la seva cultura que organitzen conjuntament la Universitat de Lleida i el Departament d'Ensenyament.

En aquesta tercera edició, es pretén que els estudiants que cursen el Batxibac (1r i 2n de Batxillerat), puguin compartir l’experiència dels centres de l'àmbit territorial de Lleida. A la vegada, es convida alumnes de 4t d'ESO que tinguin interès per seguir aquest programa del doble batxillerat (català i francès) per tal que el coneguin i puguin cursar-lo a partir del proper curs.

Amb la intenció d'unir l’expertesa de la UdL amb el batxillerat, dins de l’àmbit de la cultura i la història de França, la Jornada s'organitza al voltant d'unes conferències i d'uns tallers que dinamitzen els centres que hi participen i que ajuden a conèixer d'una manera agradable els temes sobre la Francofonia que es contemplen en aquest currículum especial.

El professorat  que hi participi rebrà una certificació de formació del Departament d'Ensenyament. Per això cal inscriure's, clicant aquesta adreça

En aquests enllaços et pots descarregar el Cartell de la Jornada i el Programa de la Jornada

Ja es pot començar a participar en el Padlet col·lectiu Le mur du BatxiBac 2018. Per fer-ho teniu les instruccions a continuació:

Allez sur Padlet BatxiBac 2018

Le Padlet BatxiBac 2018, c’est très simple : Il s’agit d’un “mur virtuel” collaboratif mais aussi un lieu de partage en ligne, sur lequel on peut afficher du texte, des images, des liens vers d’autres sites, du son, des vidéos, des fichiers (tout ce qu’on veut).

C’est un lieu d’échange entre les étudiants et les profs de BatxiBac de tous les lycées. Une façon de faire connaissance entre eux, avant, pendant et après la rencontre du 24 janvier 2018.

Le but est donc de partager des idées, des commentaires, des trucs qu’on aime bien, des recommandations de musique, des souvenirs de voyages, mais surtout des commentaires concernant l’apprentissage dans le cadre du BatxiBac (projets, questions, bons plans, difficultés,…)

Le Padlet du BatxiBac 2018 est déjà affiché et va rester actif, même au-delà de la journée BatxiBac, histoire de garder le contact et élargir l’expérience BatxiBac.

Au moindre doute, n’hésitez pas à contacter Cristina Torrent : ctorrent@eoilleida.cat

Què farem?