I JORNADA GEOGRÀFICA DE RECERCA

OBJECTIUS

L'Equip ICE Geografia en Xarxa de la Universitat de Lleida va presentar el passat 22 d'abril la primera edició d’una jornada matinal geogràfica en motiu del dia internacional de la Mare Terra, entre les 10 h i les 12h.

La jornada geogràfica va tenir com a objectiu fomentar la recerca en àmbits d’actualitat entre l’alumnat de 2n de batxillerat. La jornada va comprendre de conferències d’experts en la matèria, un curtmetratge i la presentació dels treballs premiats.

Aquesta primera edició de la jornada ha girat entrn als efectes del COVID sobre les ciutats i la seva activitat econòmica.

VÍDEOS DE LA JORNADA

PREMIS

El Premi té com a objectiu estimular l’esperit investigador entre l’alumnat de 2n de Batxillerat des d’una perspectiva geogràfica. Les bases demanen la realització d’una petita recerca sobre els efectes del COVID en un context concret (economia, demografia, paisatge...). Els resultats de la recerca es mostraran i es lliuraran en format pòster. El jurat valorarà l’interès de la recerca per la seva actualitat, el processament de les dades i la rigorositat en la construcció de les conclusions de recerca.

La Facultat de Lletres concedeix i finança un total de 3 premis. Un primer premi de 200 euros i un segon i tercer premis de 100 euros cadascun. Aquest imports s’abonaran un cop els premiats hagin formalitzat la matrícula del primer curs de qualsevol dels graus de la Facultat de Lletres per al curs 2021-2022. De l’ajut se n’exclouen les taxes administratives i l’assegurança escolar.

Cartell de la Jornada i bases del Premi