Formació Grau Educació Primària Dual

foto1

El passat 14 de març es va realitzar la segona proposta formativa per als centres formadors del GEP-dual. L’objectiu era debatre sobre les activitats que es proposen des de l’escola i des de la Facultat d’Educació als aprenents del grau. Els mestres i professors es van distribuir en grups en funció del curs on desenvolupen la seua tasca de tutors. L’intercanvi fou molt ric i positiu. Mestres i professors universitaris debatint sobre les condicions que han de tenir les tasques que encomanem als aprenents per tal que afavoreixin la mobilització dels recursos interns i externs.

L’activitat va ser un èxit, no només pel nivell de participació sinò per l’ambient de treball que es va poder percebre. Mestres i professors reflexionant amb un mateix objectiu sobre la taula, millora la formació incial dels mestres. Amb les conclusions del debat es generarà un document que es farà arribar a totes les escoles formadores del GEP-dual. Els punts principals del document seran el punt de partida per inlcoure modificacions i millores en les activitats proposades per al curs vinent.