El dictat plurilingüe

Després de l’èxit de les dues edicions anteriors del DICTAT PLURILINGÜE, organitzat per la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida, n’obrim una nova edició.

Les característiques principals d'aquesta activitat són les següents:

1. El Concurs consisteix en un dictat de paraules que els participants han de lletrejar en tres llengües (català, castellà i anglès) per escrit.

1. Per prendre part en aquest Concurs cal formar un grup de dos estudiants de 3r o 4t d’ESO (poden ser tots dos de tercer, tots dos de quart o un de tercer i un de quart).

1. Cada Centre pot presentar un sol grup de dos estudiants, la selecció dels quals depèn exclusivament del criteri del professorat del Centre.

1. La Universitat durà a terme el dictat, amb els grups inscrits, el matí de divendres 6 d’abril al Saló Víctor Siurana de la Facultat de Lletres - Edifici de Rectorat de la Universitat de Lleida.

1. Durant l'activitat s'aniran produint successives eliminacions, fins que al final quedi el grup guanyador.

1. Es lliuraran premis al grup guanyador i als finalistes.

1. Per inscriure’s al Concurs cal enviar un correu a Anna Agustí (deganat@lletres.udl.cat) indicant les següents dades:

-nom Centre

-nom estudiants

-nom professor/a que acompanyarà els estudiants el dia de l'activitat

1. La data límit d'inscripció és el 21 de març de 2018 a les 23.59h.   Més informació