Dictat plurilingüe

Captura
Saló Víctor Siurana, Edifici Rectorat de la UdL

Descripció i objectiu de l'activitat:

Arriba una nova edició del DICTAT PLURILINGÜE després de l’èxit de les quatre edicions anteriors.

L’objectiu d’aquest Concurs és millorar d’una forma lúdica i competitiva la competència lingüística de l’alumnat d’ESO, al mateix temps que es busca engrescar el professorat per dur a terme una activitat que els apropi a la Universitat de Lleida i, en concret, a la Facultat de Lletres.

El dictat plurilingüe és un concurs que consisteix en un dictat de paraules que els participants han de lletrejar per escrit en tres llengües: català, castellà i anglès.

Per prendre part en aquest Concurs cal formar un grup de dos estudiants de 3r o 4t d’ESO (poden ser tots dos de tercer, tots dos de quart o un de tercer i un de quart).

Cada centre pot presentar un sol grup de dos estudiants, la selecció dels quals depèn exclusivament del criteri del professorat del Centre. Durant l'activitat s'aniran produint successives eliminacions fins que al final quedi el grup guanyador. Al finalitzar l'activitat, es lliuraran premis al grup guanyador i als finalistes.

Una novetat d’aquesta edició és que el públic també podrà participar-hi.

Fotografia de l'edició anterior.

Dades d'agenda i inscripció:

El dictat es durà a terme el matí de divendres 27 de març, al Saló Víctor Siurana de la Facultat de lletres (Edifici de Rectorat de la Universitat de Lleida).

Per inscriure’s al Concurs cal enviar un correu a l'Anna Agustí (deganat@lletres.udl.cat) indicant el nom del centre, el nom i el curs dels estudiants, el nom del professor/a que acompanyarà els estudiants el dia de l'activitat i adreça de correu electrònic d’aquest/a professor/a.

La data límit d'inscripció és el 10 de març de 2020 a les 23.59h.

Cartell de la jornada

Feu click aquí per ampliar o descarregar el cartell.