Cicle de propostes formatives del Grau en Educació Primària-Dual

Adreça:

Campus de Cappont. Av Jaume II, 67 25001 Lleida

3a sessió del curs 2017-2018

Com cada final de trimestre, el grau d'Educació Primària - Dual organitza un cicle de propostes formatives per avaluar i conversar sobre com ha anat el curs, a partir del diàleg i de l'organització de tallers.

Aquesta tercera sessió del curs 2017-2018 es durà a terme el terme el 26 de juny a l’Auditori Centre de Cultures i Cooperació Trasfronterera durant tot el matí.

Rosa Maria Pérez, psicòloga social, professora de la UdL i Dra. en Psicopedagogia, serà l’encarregada de moderar la jornada i explicar les experiències viscudes al llarg d’aquest curs a l’Escola Joc de la Bola, la Zer Alt Segrià i l’Escola Mestre Ignasi Peraire.

Al final de la jornada es farà el III Concurs de microrelats amb la participació de l’Escola Frederic Godàs de 2n i 6è de primària. L’Escola Francesc Feliu d’Aitona mostraran el projecte “En clau de Solfa”.

• Codi cicle: 6000550020 - Trob. Pedag. Primària
  • Cartell de la jornada: