Cicle de propostes formatives Grau d'Educació Primària – Dual

IMG_1415 The-Color-Lab a la part final de la jornada

Com cada final de trimestre, el grau d'Educació Primària - Dual organitza un cicle de propostes formatives per avaluar i conversar sobre com ha anat el curs, a partir del diàleg i de l'organització de tallers. El passat dijous 22 de juny, va tenir lloc la tercera sessió de propostes d'aquest curs 2016-2017. La jornada va durar tot el matí, i es va desenvolupar al Campus de Cappont de la Universitat de Lleida.

Durant el matí va passar per la Universitat la Nélida Zaitegi, Presidenta del Consell Escolar del País Basc, Vicepresidenta de l’Associació “CONVIVES” i inspectora jubilada del Departament d’Educació del Govern Basc, que va parlar la importància dels valors en els mestres i de la necessitat de ser bones persones per a poder formar bones persones. Després de la pausa per esmorzar, va tenir lloc una tertúlia on es va parlar dels reptes en la formació de mestres. Els participants d'aquesta tertúlia van poder exposar les seves preguntes i propostes via Whatsapp i d'aquesta manera es va poder donar veu a tot l'auditori.

Nélida Zaitegi, durant un moment de la seva conferència

Aquest any, i per segon cop consecutiu, s'ha organitzat el Concurs de Microrelats "Vet aquí que l'aprenent...". Aquest curs està dirigit als tutors i tutores i als coordinadors/es del GEP-Dual. Es tracta de fer un "microrelat", extreure el millor d'aquest curs fent de tutor/a i explicar-ho en 280 caràcters. Una manera breu i fresca de mostrar tota la teranyina d'emocions, sentiments i vincles que es teixeixen. Entre totes les propostes rebudes s'han escollit tres "microrelats" que han estat els premiats.

Per acabar la jornada, The-Color-Lab va fer una demostració Xpress i participativa de recursos i llenguatges visuals. A partir de retroprojectors, van treballar amb ombres en moviment, i van jugar amb la llum, l'opacitat i la translucidesa. La música també hi va tenir un paper molt important en aquesta part final de la jornada.

Per consultar tot el programa de la jornada pots clicar en aquest enllaç.

Pots consultar totes les fotografies clicant en aquest enllaç.