Assignació d'assessorament als Treballs de Recerca

El projecte Itinera està destinat a alumnat de primer curs de Batxillerat que està a punt de començar el procés de realització del seu treball de recerca.

Primera assignació d'assessoraments a treballs de recerca

• Per poder veure les assignacions pots clicar el següent enllaç
  • En breu escriurem tant a l'alumne/a de batxillerat i el seu tutor/a, com al professor/a de la UdL assignat, per tal que feu el primer contacte i us pugueu conèixer.
  • Les sol·licituds que NO apareixen en aquesta llista hauran de desempatar, atès que hi ha diversos candidats per als mateixos treballs. En aquest cas, també ens posarem en contacte amb vosaltres i us explicarem què heu de fer.

Segona assignació d'assesoraments a treballs de recerca

• Per poder veure les assignacions pots clicar el següent enllaç.

Llista de temes lliures després de la segona assignació

• Per poder veure el llistat de temes pots clicar el següent enllaç.
  • Si algun dels temes que no ha escollit ningú pot ser d'interès per a algun alumne/a, escriu a falamon@filcat.udl.cat

Terminis administratius:

• Termini d'inscripció: Del 26 de febrer al 13 de març de 2018