1r Congrés Internacional - "Valors en una societat canviant: EDUCAR EN XARXA"

Un espai de diàleg reflexiu i científic entre els professionals d’educació, en sentit ampli a les terres de Lleida, a Catalunya, a la resta de l’Estat Espanyol i arreu.

Enguany, és el 75è aniversari de l’IEI i es continua amb la voluntat organitzativa, amb el suport del CSIC-CECEL. La Secció de sociologia i educació de l’IEI (Institut Estudis Ilerdencs) ha estat organitzant anualment des de l’any 2011 al voltant de l’educació i els seus valors en la societat del segle XXI.

L’objectiu sempre ha estat la transformació i la millora tot reflexionant conjuntament amb els experts i amb els professionals que hi intervenen des de l’escola bressol fins a la universitat, així doncs, gaudir de la diversitat i l’enriquiment que aquesta aporta.

• Dates del Congrés: 2,3,4, novembre de 2017
  • Lloc: Institut d’Estudis Ilerdencs, Lleida www.fpiei.cat
  • Tramesa de propostes de comunicacions i pòsters per avaluació: 18 de setembre de 2017
  • Informació als autors/es de l’acceptació o no de la comunicació o pòster: 28 de setembre de 2017
  • Idiomes en què es poden presentar pòsters i comunicacions: català, castellà, aranès i anglès

* Els resultats d’investigacions científiques o aplicacions pràctiques es poden presentar en forma de comunicacions o pòsters, individualment o en equip. Però només es pot participar un màxim de dues vegades.